معرفی کانال تلگرام-افزایش ممبر تلگرام-تبلیغ کانال تلگرام

معرفی کانال تلگرام،ثبت کانال تلگرام،افزایش ممبر رایگان تلگرام،معرفی رباط تلگرام

معرفی کانال تلگرام-افزایش ممبر تلگرام-تبلیغ کانال تلگرام

معرفی کانال تلگرام،ثبت کانال تلگرام،افزایش ممبر رایگان تلگرام،معرفی رباط تلگرام

معرفی کانال تلگرام،ثبت کانال تلگرام،افزایش ممبر رایگان تلگرام،معرفی رباط تلگرام

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

ربات های محبوب بازی و سرگرمی تلگرام کدامند؟ در این مقاله 3 بازی مهم و محبوب و پرطرفدار تلگرام را بشما عزیزان معرفی میکنیم که هریک شامل چندین بازی هستند.

ربات بازی InlineGamesBot مجموعۀ 6 بازی

ربات بازی Hangbot بازی با حروف و حدس کلمات

ربات بازی slgbot بازی مارپله

 

 ربات بازی slgbot – بازی مارپله ربات بازی slgbot – بازی مارپله

بازی slgbot یا همان مارپله یکی از خاطره انگیزترین بازیهای تلگرام هست که در عین ساختار نوستالژی خود ما را به دوران خاطره انگیز کودکی میبرد. در گام نخست باید به این ربات وارد شوید. برای دسترسی به این ربات کافیست در تلگرام عبارت slgbot را جستجو کنید یا برروی همین لینک کیک کنید. پس از فشردن لینک start وارد بازی مارپله در تلگرام میشوید. برای شروع بازی باید دکمه playing start را کلیک کنید. اما پیشنهاد میشود قبل از فشردن این دکمه ابتدا با استفاده از لینک یا دکمه راهنما به این صفحه رفته و راهنمای بازی را بطور دقیق و کامل مطالعه فرمایید. اکنون باید شخصی که میخواهید با آن بازی کنید را انتخاب کنید(به PV او وارد شوید). پس از اینکار ربات، بشما 3 گزینه پیشنهاد میکند: کوچک، متوسط و بزرگ. بطور مثال برروی Large Size کلیک کنید. اکنون شخص مقابل شما باید به بازی وارد شود (با انتخاب گزینۀ Join The Game ). پس از اینکار محیط بازی نمایش داده میشود و به بازیکن اول شکلک موش اختصاص داده میشود و بازیکن دوم شکلک گربه! دکمه آبی در کنار شکلک ها، نشان میدهد که کدام بازیکن باید اول حرکت کند. شخص دارندۀ دکمه آبی باید تاس بیندازد برای اینکار باید روی یکی از 3 دکمۀ roll کلیک کند. ﭘﺱ ﺍﺯ ﮐﻠﻳﮏ ﻣﻬﺭﻩ ﺷﻣﺎ ﺣﺭﮐﺕ ﻣﻳﮑﻧﺩ. ﭘﺱ ﺍﺯ ﻣﺩﺗﯽ ﺑﺎﺯی ﻣﻬﺭﻩ ﻣﻭﺵ ﺩﺭ ﺑﺎﻻ ﻭ ﻣﻬﺭﻩ ﮔﺭﺑﻪ ﺩﺭ ﭘﺎﻳﻳﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺩ .ﺍﮔﺭ ﻣﻬﺭﻩ ﺍی ﮐﻪ ﺭﻭی ﻣﻬﺭﻩ ی ﺩﻳﮕﺭ ﺑﻳﻔﺗﺩ، ﺁﻥ ﻣﻬﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﺯی ﻣﻧﺗﻘﻝ ﻣﯽ ﺷﻭﺩ.ﻋﺑﺎﺭﺕ “ Last roll”  ﻧﺷﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺩ ﺁﺧﺭﻳﻥ ﺗﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺭﻳﺧﺗﻪ ﺷﺩﻩ ﭼﻪ ﻋﺩﺩی ﺑﻭﺩﻩ.ﻫﻣﭼﻧﻳﻥ ﺍﮔﺭ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﺎﺻﯽ ﺍﻓﺗﺎﺩﻩ ﺑﺎﺷﺩ ﺯﻳﺭ ﺍﻳﻥ ﻋﺑﺎﺭﺕ ﻧﺷﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﯽ ﺷﻭﺩ.


ﺁﻳﺗﻡ ﻫﺎی صفحۀ بازی:

    - ﺟﻌﺑﻪ، ﺑﻪ ﺷﻣﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽ ﺩﻫﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺗﺎﺱ ﺑﻳﺎﻧﺩﺍﺯﻳﺩ

    - ﺑﺎﺩﮐﻧﮏ، ﻣﻬﺭﻩ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻳﮏ ﺭﺩﻳﻑ ﺑﺎﻻ ﻣﯽ ﺑﺭﺩ

    - ﻣﺎﺭ، ﺷﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﺯی ﻣﯽ ﺑﺭﺩ

    - ﮐﺎﮐﺗﻭﺱ، ﻣﻬﺭﻩ ﺷﻣﺎ ﺭﺍ ﻳﮏ ﺭﺩﻳﻑ ﭘﺎﻳﻳﻥ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩ

 

   ربات بازی Hangbot ربات بازی Hangbot بازی با حروف و حدس کلمات

ربات بازی Hangbot علاوه بر زبان انگلیسی، از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند. برای تغییر زبان کافیست پس از فشردن لینک start در کادرِ پیام، پس از تایپ اسلش(/) عبارت language را تایپ کنید و یا برروی همین فرمان در توضیحاتی که برای معرفی بازی داده شده کلیک کنید. بنابراین بدون نگرانی میتوانید خاطرات کودکی را زنده کنید. برای دسترسی به این ربات کافیست در تلگرام عبارت HangBot را جستجو کنید. این بازی درواقع ترکیب ایده ای قدیمی با تکنولوژی روز برنامه نویسی ربات هاست که میتواند تجربه ای به یاد ماندنی و سرگرم کننده را بشما هدیه دهد. البته خیلی از بازی دوستان تلگرام با "هنگ من" یا دارِ بازی آشنا هستند. سیستم گیم پلی Hangbot مشابه بازی فیزیکی آن می باشد که باید با استفاده از حروف، کلمه ای را حدس بزنید. اگر هم چندین بار اشتباه  کنید، خواهید باخت.

 

ربات بازی InlineGamesBot مجموعۀ 6 بازی

ربات بازی InlineGamesBot مجموعۀ 6 بازی

این ربات شامل بازی های تخته امریکایی، بازی تخته انگلیسی، بازی دوز، بازی دوز چهارتایی، بازی رولت روسی و بازی سنگ کاغذ قیچی است. برای دسترسی به این ربات کافیست در تلگرام عبارت InlineGamesBot را جستجو کنید. ربات InlineGamesBot یکی از محبوبترین ربات های بازی بین مردم هست و طبق آمارهای داده شده از سوی تلگرام روزانه افراد بسیار زیادی دست به تجربه بازی های ساده آن میزنند. این ربات با استفاده از چندین بازی و سرگرمی گوناگون مانند سنگ-کاغذ-قیچی، دوز، یا کانکت چهار (ردیف کردن چهارمهره کنارهم) میتواند شما و دوستانتان را سرگرم کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی