معرفی کانال تلگرام-افزایش ممبر تلگرام-تبلیغ کانال تلگرام

معرفی کانال تلگرام،ثبت کانال تلگرام،افزایش ممبر رایگان تلگرام،معرفی رباط تلگرام

معرفی کانال تلگرام-افزایش ممبر تلگرام-تبلیغ کانال تلگرام

معرفی کانال تلگرام،ثبت کانال تلگرام،افزایش ممبر رایگان تلگرام،معرفی رباط تلگرام

معرفی کانال تلگرام،ثبت کانال تلگرام،افزایش ممبر رایگان تلگرام،معرفی رباط تلگرام

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

کاربردی ترین ربات های تلگرام  

ربات‌های تلگرام را میتوان یکی از کاربردی‌ترین امکانات تلگرام دانست که از زمان ظهور هرروز بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند. مسنجر تلگرام درحال حاضر تعداد بسیار زیادی ربات دارد که برخی از آنها بسیار کاربردی و جالب هستند. در این مقاله ربات های زیر معرفی میشوند:

 -  ربات تلگرام ارتقاء کیفیت اسناد اسکن شده برای چاپ

 -  ربات تلگرام ماشین حساب تلگرام 

 -  ربات تلگرام دیکشنری من برای تلگرام

 -  ربات تلگرامی دریافت روزنامه

 -  ربات بانک دعا و زیارات و متون مذهبی

 -  ربات نستعلیق آنلاین

 

docs_print_bot

ربات docs_print_bot ارتقاء کیفیت اسناد اسکن شده برای چاپ

ربات Docs Print Bot رباتی ایرانی است که وظیفه ا‌ی بسیار جالب را به انجام میرساند. از این ربات میتوان برای تبدیل عکس به نقاشی سیاه-سفید(ذغالی) ویا آماده سازی اسناد اسکن شده برای چاپ استفاده کرد. این ربات میتواند برای دانشجویانی که از جزوات خودشان عکس میگیرند و ادارت و شرکتهایی که اسنادشان را اسکن میکنند کاربرد فراوانی داشته باشد. اگر شما احیاناً یک سند یا جزوه را به وسیله اسکنر یا وسیله دوربین گوشی اسکن کرده باشید حتما با مشکل تاریک و تیره شدن آن مواجه شده‌اید. زمینۀ تیرۀ جزوه یا سند درزمان چاپ بسیار مشخص و مشهود خواهد شد و این موضوعی کاملاً  نامطلوب است و از سطح خوانایی و کیفیت کار اسناد چاپ شده می‌کاهد. ربات Docs Print Bot بسادگی میتواند شما را از دست این مشکل خلاص کند و فایلهای عکس گرفته شده یا اسکن شده‌ی شما را به بهترین شکل ممکن بهینه کند.

کاربردی ترین ربات های تلگرام

استفاده از این ربات بسیار ساده است. آدرس این ربات docs_print_bot@ است. برای دسترسی به این ربات کافیست در جعبۀ جستجوی تلگرمتان عبارت docs_print_bot را جستجو کنید. کاربرد این ربات همانطورکه اشاره شد برای دانشجویان و حسابدارن و کسانی است که با کاغذ سروکار دارند. پس از فشردن لینک start در پایین صفحه ابتدا عکسی که میخواهید به نقاشی تبدیل کنید یا جزوه یا سند موردنظرتان را برای این ربات ارسال کنید تا ظرف چند ثانیه نسخه‌ی اصلاح شدۀ آنرا دریافت کنید. سپس آنها را ذخیره کرده و برای چاپ ارسال کنید.

 

ربات vahidbot جایگزین یارقیبی برای docs_print_bot می باشد. در واقع این دو ربات دقیقاً کاری شبیه به هم انجام میدهند. اگر از سندی، یا متنی عکس گرفتید و سیاه افتاده یا عکسی را میخواهید به نقاشی تبدیل کنید، آنرا برای ربات vahidbot@ بفرستید. این ربات همان کارکرد ربات docs_print_bot دارد و جایگزین مناسبی برای آن محسوب میشود. برای دستیابی به این ربات عبارت vahidbot را جستجو کنید.

 

ربات ماشین حساب تلگرام CalcuBot

ربات ماشین حساب تلگرام CalcuBot 

این ربات توسط توابع php نوشته شده است و قابلیت اضافه شدن به گروه یا چت شخصی را دارد. اگر وقتی که از تلگرام استفاده میکردید به ماشین حساب نیاز داشتید لازم نیست برنامه ی ماشین حساب ویندوز را باز کنید. ربات CalcuBot@ اینکار را برای شما انجام میدهد. با استفاده از این ربات میتوانید هرنوع عملیات محاسباتی و ریاضی را انجام دهید. برای دسترسی به این ربات کافیست عبارت CalcuBot را جستجو کنید. پس از اضافه کردن ربات برای شروع کار ربات گزینه Start را انتخاب کنید. ربات CalcuBot یکی از کاربردی ترین رباتهای تلگرام است. سپس میتوانید سوال خود را برای ربات ارسال کنید و بلافاصله پس از عملیات محاسبه، جواب برایتان ارسال خواهد شد. این ربات توانایی پاسخ به سوالاتی که تا ۵۱۲ کاراکتر طول دارند را دارا میباشد.

 

ربات mydic_bot دیکشنری من برای تلگرام

ربات mydic_bot دیکشنری من برای تلگرام

ربات‌ mydic_bot دیکشنری و مترجم همیشگی همراه شماست! حتماً برای شما پیش آمده که با اصطلاحات و جملات انگلیسی روبرو شده اید که معنی آنها را نمیدانستید. معمولاً برای حل این مشکل افراد به نرم افزارهای دیکشنری یا مترجم مراجعه میکنند. ولی با ربات mydic_bot@ (دیکشنری من) شما قادر خواهید بود در سریعترین زمان ممکن نیاز خود را پاسخ دهید. این ربات میتواند ترجمه کلمات و متون به ۲۰ زبان مختلف از جمله زبان فارسی را بشما ارائه دهد. برای دسترسی به این ربات عبارت mydic_bot را در تلگرام جستجو کنید. در مرحله بعد پس از افزودن ربات گزینه شروع (Start) را کلیک یا لمس کنید. حال باید زبان متن موردنظر (مبدا) و زبانی که میخواهید متن به آن ترجمه شود (مقصد) را انتخاب کنید. اکنون فقط متن موردنظرتان را به ربات بفرستید و معادل ترجمه شده آنرا دریافت کنید.

 

ربات تلگرامی دریافت روزنامه Roznameh_Bot

ربات تلگرامی دریافت روزنامه Roznameh_Bot

با استفاده از این ربات میتوانید صدها روزنامه و مجله روز ایران و جهان را در مسنجر تلگرام خود داشته باشید. مطالب و محتوای بانک اطلاعاتی این ربات درساعت یک بامداد هرروز بروزرسانی میشود. این ربات میتواند به ارسال خودکار جراید بپردازد و شما میتوانید صفحات را بصورت PDF دریافت کنید. این ربات طرفداران زیادی دارد که اکثراً متولدین قبل از دهه ۶۰ هستند که اوقات فراغت خود را با خواندن چرندیات روزنامه ها پرمیکنند و دیگر نیازی به خریدن روزنامۀ موردعلاقه خود ندارند و میتوانند توسط ربات Roznameh_Bot@ آنرا دریافت کنند. برای دریافت پیشخوان ۸۰ روزنامه ابتدا باید ربات را به تلگرام خود اضافه کنید. پس عبارت Roznameh_Bot را جستجو کنید. برای شروع دکمه ی Start را کلیک(لمس) کنید سپس موضوع موردنظرتان را انتخاب کنید. این ربات امکان ارسال مجلات و هفته نامه ها را نیز دارد. در ادامه میتوانید لیستی از ناشران معتبر را مشاهده کرده و انتخاب کنید. پس از انتخاب ناشر موردنظر، پیشخوان آن برایتان ارسال خواهد شد.

فعال سازی سرویس ارسال خودکار روزانه: برای فعال سازی بخش ارسال خودکار ربات کافیست درمنوی ربات گزینۀ برام بفرست را انتخاب کنید. پس از انجام اینکار هرروز راس ساعت هشت و نیم بامداد صفحه ی پیشخوان تمامی روزنامه ها برایتان ارسال خواهد شد. حالشو ببرید!

 

ربات taahabot بانک دعا و زیارات و متون مذهبی

ربات taahabot بانک دعا و زیارات و متون مذهبی

ربات طاها در واقع یک بانک اطلاعاتی عظیم از جزء های قرآن ، اذکار ، دعاها ، زیارت ها و… را شامل میشود. با استفاده از ربات taahabot@ میتوانید مرجع کاملی از دعاها و… را همیشه همراه خود داشته باشید. از خصوصیات این ربات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    - مطالب دسته بندی شده و سرعت مناسبِ پاسخدهی.

    - وجود فایل pdf برای هرمتن با قابلیت دانلود.

    - وجود فایل صوتی برای هرمتن با قابلیت دانلود.

    - دقیق بودن و پوشش کامل محتوا و متون مذهبی.

    - ذکر روزهای هفته.

برای دسترسی به این ربات ابتدا عبارت taahabot را در تلگرام جستجو کنید. برای شروع کار با این ربات گزینه شروع (Start) را کلیک (لمس) کنید. سپس در صفحه بعد منویی شامل گزینه های زیر نمایش داده میشود:

    - ندای ربنای استاد شجریان (قابل دانلود)

    - قرآن کریم (شامل جزء بندی مخصوص ماه مبارک رمضان)

    - مفاتیح الجنان

    - ذکر هفته

    - زیارت نامه

    - دعا

    - و…

 

 

ربات نستعلیق آنلاین nastaliqbot ربات نستعلیق آنلاین nastaliqbot

میتوانید اشعاری را که دوست دارید را در برنامۀ word تایپ کنید. سپس آنرا در این برنامه کپی کنید و یک تابلوی نستعلیق زیبا تحویل بگیرید. ربات nastaliqbot@ درواقع یک ربات نستعلیق آنلاین هست. پس از استارت کردن ربات و تنظیم فونت(قلم) و سایز(اندازه) و رنگ،  متنِ خود را ارسال کنید تا ربات آنرا برایتان خطاطی کند. اگر دوست دارید اخبار این ربات را دنبال کنید این آدرس کانالش هست: https://telegram.me/nastaliq شما میتوانید امکانات بیشتر نظیر قلم شکسته، نستعلیق و معلی و امکان درج تذهیب و ...  را در سایت ربات ببینید. برای دسترسی به این ربات باید عبارت nastaliqbot را در تلگرام جستجو کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی